spar

50%

Hele året rundt

Din indkøbskurv

Total: 0,00 DKK

 

Har du brug for hjælp fra Kundeservice?

 

Herunder har vi samlet og besvaret de spørgsmål, som vi får stillet oftest. Så mangler du

svar på et spørgsmål, så beder vi dig kigge listen igennem hurtigt, før du sender os en mail.

Klik på en hovedkategori. Derefter klikker du på et spørgsmål, og så vil svaret automatisk komme frem.


SÅDAN HANDLER DU HOS SPORT24OUTLET.DK

  • Hvordan handler jeg på SPORT24OUTLET.DK?

    Vælg den kategori du ønsker at søge i.

     

    Klik på det produkt du ønsker at købe.

     

    Vælg størrelse og/eller farve samt det antal du ønsker at lægge i indkøbskurven.

     

    Vælg næste kategori du ønsker at shoppe i og fortsæt som tidligere.

     

    Vælg ”Gå til kassen” for at se dine udvalgte varer. Her kan du redigere din ordre (ændre antal – husk at klikke på ”Opdater”-knappen under feltet, der angiver antal pr. vare - og evt. fjerne varer fra indkøbskurven).

     

    Vælg ”Shop videre”, hvis du ønsker dette, eller vælg ”Gå til kassen” og du vil blive guidet gennem betalingsforløbet indtil købet er afsluttet.

  • Hvad modtager jeg fra SPORT24OUTLET.DK efter mit køb?

    Umiddelbart efter du har foretaget købet, vil du modtage en bestillingsbekræftelse på din mail-adresse. Vær derfor omhyggelig med at skrive din mail adresse korrekt.

     

    Af bestillingsbekræftelsen fremgår adresse, varer, beløb, ordrenummer m.m. Kontroller og gem altid denne.

     

    Bemærk at bestillingsbekræftelsen er, som navnet antyder, en bekræftelse på, at vi har modtaget din bestilling. Det er ikke en ordrebekræftelse. Du får en bekræftelse på at ordren er afsendt, når vi sender dig en mail med ”Ordre afsendt” i titellinjen. Hermed anses endelig aftale om bestilling af varer mellem dig og SPORT24OUTLET.DK for værende indgået.

     

    Hvis SPORT24OUTLET.DK ikke er i stand til at opfylde din ordre som følge af for eksempel udsolgte varer, kontakter vi dig hurtigst muligt på enten telefon eller e-mail.

     

    Vi tager forbehold for tekniske fejl (herunder fejl på priser på shoppen), trykfejl og lagerstyringsfejl. Ligeledes tager vi forbehold for prisændringer. 

  • Hvordan vises priserne?

    På SPORT24OUTLET.DK præsenterer vi varerne med en før-pris, en rabat på 50% og en visning af Din SPORT 24 OUTLET-pris, som viser, hvad varen koster ved køb hos os.

     

    Alle priser angives i danske kroner (DKK) inkl. 25% moms.

     

    Fragtomkostninger fremgår ved link sammen med prisen.

     

    Når du har gennemført bestillingen, vil du modtage en bestillingsbekræftelse på dit køb pr. e-mail. Selve betalingen bliver først gennemført, når vi afsender varen til dig.

     

    Vi forbeholder os retten til at ændre priser og rabatter med øjeblikkelig virkning, men uanset dette vil din bekræftede pris på allerede bestilte varer selvfølgelig være gældende for din ordre.

     

    Vi tager dog forbehold for tekniske fejl (herunder fejl på priser på shoppen) trykfejl, og lagerstyringsfejl. Ligeledes tager vi forbehold for prisændringer.

  • Kan jeg ændre min ordre efter ordreafgivelse?

    Kan jeg ændre/tilføje/annullere min ordre?

     

    Hvis ordren allerede er pakket, er ændringer og/eller tilføjelser desværre ikke muligt. Vi pakker dog hele dagen, og hvis din ordre ikke er pakket, kan vi godt ændre i den. Hvis du har ændringer til en ordre, bedes du hurtigst muligt efter ordreafgivelse kontakte vores kundeservice på tlf. (+45) 30 21 38 60, så vi kan undersøge, om det er muligt at ændre ordren.

  • Er jeg dårligere stillet ved at handle på nettet?

    Rent faktisk er man ofte bedre stillet ved at handle i vores shop på nettet end i en almindelig butik. Vi er en E-mærket virksomhed, hvilket betyder, at vi kan tilbyde dig som kunde en skærpet sikkerhed og forbrugerservice.

    Læs eventuelt mere om dette nedenfor og/eller ved at klikke på E-mærket på siden.

  • Har I en butik?

    Ja, vi har 30 SPORT 24 OUTLET-butikker i følgende byer: Esbjerg, Fredericia, Herning, Holstebro, Kolding, Odder, Randers, Silkeborg, Sønderborg, Vejen, Viborg, Ålborg, Århus N, Viby J, Aabenraa, Horsens, Vejle, Vojens, Haderslev, Hobro, Hjørring, Slagelse, Glostrup, Herlev, Svendborg, Ribe, Odense, Grenaa, Holbæk og Næstved; og der er flere på vej. 

  • Udsolgte varer?

    Du er altid velkommen til at sende os en forespørgsel via kundeservice@sport24outlet.dk eller ringe til os på telefon nr. (+45) 30 21 38 60.

  • Jeg er under 18 år; kan jeg så handle på SPORT24OUTLET.DK?

    For at handle på SPORT24OUTLET.DK skal du være fyldt 18 år og have MobilePay eller være i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer.

    Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

  • Hvilken internetbrowser anbefaler I at bruge?

    Vi anbefaler, at du bruger Google Chrome som internetbrowser. Denne browser giver dig den bedste brugeroplevelse på webshoppen og understøtter 100% vores funktioner på filtrering på køn og mærke, når du udvælger de ønskede varer. 

GAVEKORT OG TILGODEBEVIS

  • Kan jeg købe gavekort på SPORT24OUTLET.DK?

    Ja, via linket på forsiden af SPORT24.OUTLET.DK (eller klik her) kan du købe gavekort på valgfrie beløb. 

     

    Gavekortet kan bruges både i vores fysiske SPORT 24 OUTLET og SPORT 24 butikker samt på SPORT24OUTLET.DK og SPORT24.DK.

  • Skal jeg betale fragt, når jeg køber gavekort på SPORT24OUTLET.DK?

    Nej, der pålægges ikke fragt på gavekort, da det fremsendes elektronisk til den angivne e-mail adresse.

  • Hvordan bruger jeg mit SPORT 24 OUTLET gavekort, hvis jeg vil handle på webshoppen?

    Læg de ønskede varer i indkøbskurven, indtaste gavekortkoden i det tomme felt til venstre inde i indkøbskurven lige under de varer, du har valgt, og klik efterfølgende på den røde knap ”AKTIVÉR KODE”.

     

    Gavekortkoden finder du på gavekortet i feltet ”Kode”. Det er en 10- eller 11-cifret kode bestående af både bogstaver og tal.

     

    Bemærk venligst, at det ikke er muligt at få pengene udbetalt for varer, der er betalt med gavekort eller tilgodebevis.

     

    Endvidere er det heller ikke muligt at ombytte et gavekort til kontanter. 

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke bruger hele gavekortet på én gang?

    Du får automatisk tilsendt et tilgodebevis på restbeløbet pr. e-mail, hvis du køber for mindre end gavekortets pålydende værdi. 

  • Hvor længe er mit SPORT 24 OUTLET gavekort gyldigt?

    Et SPORT 24 OUTLET gavekort er gyldigt i 3 år efter udstedelsesdatoen. Udstedelsesdatoen fremgår af gavekortet. 

SÅDAN FINDER DU DEN RIGTIGE STØRRELSE

  • Hvordan finder jeg den rigtige skostørrelse?

    Gå ind på den sko, du ønsker at købe og klik på linket lige under størrelsesknapperne "I tvivl om størrelsen?". Her kan du se en OMREGNINGSTABEL til europæiske størrelser samt skoens indvendige mål i mm. Har du brug for yderligere vejledning, kan du vælge SÅDAN MÅLER DU DIN FOD.

     

    Klik på det grønne X i øverste højre hjørne af guiden for at lukke størrelsesguiden igen.

     

    BEMÆRK! Vores størrelsesguides er vejledende. Prøv altid skoene på, inden du tager dem i brug. 

  • Hvordan finder jeg den rigtige størrelse på børnetøj?

    Gå ind på den vare, du ønsker at købe og klik på linket lige under størrelsesknapperne "I tvivl om størrelsen?". Her kan du se, hvad størrelserne cirka svarer til i alder.  

     

    Klik på det grønne X i øverste højre hjørne af guiden for at lukke størrelsesguiden igen.

     

    BEMÆRK! Vores størrelsesguides er vejledende. Prøv altid tøjet på, inden det tages i brug. 

LEVERING

  • Hvornår kan jeg forvente at modtage mine varer?

    Ordren leveres indenfor 1-2 hverdage fra ordreafgivelse. Alle varer sendes med GLS eller Post Danmark.

  • Hvordan bliver mine varer sendt?

    Alle varer sendes med GLS eller Post Danmark.

  • Hvor til leveres min ordre?

    Du kan vælge at få din ordre leveret til din privatadresse, til din arbejdsplads eller vælg selv afhentning (GLS eller Post Danmark).

  • Hvornår behandler I min ordre?

    Hvis du laver din ordre på en hverdag før kl. 14:00, bliver din ordre afsendt samme dag, og herefter lover Post Danmark dag-til-dag levering for 98% af alle pakker og GLS for 98% af pakkerne.

     

    Laver du din ordre efter kl. 14:00 eller i weekenden, bliver din ordre sendt den næstkommende hverdag.

     

    Bemærk dog, at hvis du bestiller inden kl. 14. om fredagen og vælger levering med Post Danmark (enten VÆLG SELV AFHENTNING i en Post Danmark pakkeboks / postbutik, eller PRIVATLEVERING TIL DØREN), bliver pakken leveret om lørdagen. Vælger du VÆLG SELV AFHENTNING i en GLS PakkeShop eller LEVERING TIL ARBEJDSPLADSEN med Post Danmark bliver din ordre leveret om mandagen.

     

    Du får naturligvis en sms om, hvornår din ordre kan afhentes.

  • Hvilke leveringsformer kan jeg vælge imellem?

    På SPORT24OUTLET.DK kan du vælge imellem følgende leveringsformer:

     

    • Vælg selv afhentning i GLS PakkeShop (*standard) - pakker udbringes mandag - fredag
    • Vælg selv afhentning i Post Danmark postbutik, pakkeboks eller på posthuset - pakker udbringes mandag - lørdag
    • Levering til din arbejdsplads - pakker udbringes mandag - fredag
    • Levering til din privatadresse - pakker udbringes mandag - lørdag

     

    Standard leveringsform på SPORT24OUTLET.DK er vælg selv afhentning i GLS PakkeShop. Hvis du ønsker anden levering, skal du aktivt vælge dette under levering.

  • Vælg selv afhentning (standard)

    Du kan vælge at hente din ordre i en GLS PakkeShop (standard) eller på posthuset / i en af Post Danmarks postbutikker eller pakkebokse.


    En GLS PakkeShop fungerer som afhentnings- og afsendelsessted for pakker. Den kan være integreret i en hvilken som helst slags butik (shop-in-shop-system). I Danmark er der mere end 1.100 GLS PakkeShops, hvor man kan hente pakker. Mange af butikkerne har lang åbningstid, hvilket gør det endnu nemmere at hente pakken på et tidspunkt, der passer dig.


    En Post Danmark pakkeboks er en automat, hvor du kan hente din pakke. Der findes 160 pakkebokse rund om i landet og i 300 af Coops butikker, hvor pakkeboksen er tilgængelig i hele butikkens åbningstid. Med over 1.200 Post Danmark udleveringssteder i hele landet, er der altid et udleveringssted tæt på dig.  

     

    Varerne leveres 1 - 2 hverdage efter din bestilling. Prisen for denne leveringsmåde er 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK.

     

    Køber du for 300 DKK eller der over, leveres varerne fragtfrit.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Levering til din arbejdsplads

    Du kan vælge at få din ordre leveret til din arbejdsplads. Det er naturligvis vigtigt, at du sikrer, at levering til arbejdspladsen er forenelig med din arbejdsplads politik.

     

    Din pakke vil blive leveret til din arbejdsplads. Du skal blot angive navn og adresse på din arbejdsplads.

     

    Varerne leveres 1 - 2 hverdage efter din bestilling. Prisen for denne leveringsmåde er 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK.

     

    Køber du for 300 DKK eller mere, leveres varerne fragtfrit.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Levering til din privatadresse

    Din pakke vil blive leveret til din bopæl. Er du ikke hjemme, når pakkeposten kommer, vil du modtage en SMS og en e-mail, der informerer om, at din pakke kan afhentes inden for de næste 7 dage på det oplyste udleveringssted. Ved afhentning på udleveringsstedet, skal du medbringe pakkenummeret, som fremgår af SMS'en og e-mailen, og ID for at få pakken udleveret.

     

    Levering vil finde sted 1 - 2 hverdage efter din bestilling.

     

    Prisen for leveringen er 39 DKK uanset købsbeløb.

     

    Det er muligt at følge pakken via Track din ordre.

  • Kan jeg få leveret min pakke i weekenden?

    Ja, hvis du bestiller inden kl. 14. om fredagen og vælger levering med Post Danmark (enten VÆLG SELV AFHENTNING i en Post Danmark pakkeboks / postbutik, eller PRIVATLEVERING TIL DØREN), bliver pakken leveret om lørdagen. Vælger du VÆLG SELV AFHENTNING i en GLS PakkeShop eller LEVERING TIL ARBEJDSPLADSEN med Post Danmark bliver din ordre leveret om mandagen.

     

    Du får naturligvis en sms om, hvornår din ordre kan afhentes.

  • Kan jeg tracke min ordre?

    Alle ordrer får et track-and-trace nummer, som du kan slå op på vores webshop. Vælg linket ”Kundeservice” øverst på shoppen og vælg dernæst ”Track din ordre” nederst i menuen til venstre, eller klik her.

     

    Vær opmærksom på, at der kan gå nogle timer, før pakken registreres hos GLS / Post Danmark.

  • Hvad koster forsendelsen?

    Vælg selv afhentning med GLS eller Post Danmark koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres ordren fragtfrit.

     

    Levering til din arbejdsplads (Post Danmark) koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres ordren fragtfrit.

     

    Levering til din privatadresse (Post Danmark) koster 39 DKK uanset købsbeløb.

  • Bliver de varer, jeg bestiller, altid leveret?

    Ja, de varer, du ser på webshoppen, er dem, vi har på lager. Hvis en vare bliver udsolgt, fjernes den automatisk fra webshoppen.

     

    Skulle du være så uheldig, at en vare/størrelse bliver udsolgt, efter du har lagt den i din indkøbskurv, men inden du får gennemført betalingen, bliver du hurtigst muligt kontaktet af vores kundeservice.

     

    Vi tager forbehold for taste-, system- og optællingsfejl.

  • Kan I lægge min pakke på et aftalt sted?

    Det kan vi desværre ikke. Vi sender alle pakker med GLS eller Post Danmark, og vi kan derfor kun levere til den angivne adresse uden individuel aftale.

  • Jeg har glemt at hente min pakke - hvad sker der så?

    Skulle du have glemt at hente din pakke i GLS PakkeShoppen, på posthuset eller i pakkeboksen / postbutikken returneres pakken til os efter 2 uger. I sådanne tilfælde pålægges du et gebyr på 50 DKK til dækning af returfragt og håndteringsomkostninger.

     

    Uafhentede varer omfattes ikke af fortrydelsesretten.

  • Til hvilke lande leverer SPORT24OUTLET.DK?

    SPORT24OUTLET.DK leverer pt. kun til adresser i Danmark.

     

    Please note: We deliver only to mainland Denmark.

    SPORT24OUTLET.DK does not deliver to any other countries incl. Greenland and Faroe Island. 

BETALING

  • Hvordan betaler jeg?

    Når du er færdig med at handle og har klikket på "Ja tak, gå til kassen", får du vist en oversigt over, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger "Gå til kassen", bliver du ført til en sikker server hos DIBS, hvor du skal vælge, om du vil betale via MobilePay eller med betalingskort.


    Beløbet trækkes først på din konto, når ordren sendes fra vores lager. Så snart vi har modtaget din ordre, modtager du en bestillingsbekræftelse fra os i din indbakke.

     

    Bemærk: Det koster ikke ekstragebyr at betale med MobilePay eller betalingskort. 

  • Hvornår trækker I pengene?

    Pengene vil tidligst blive trukket, når varerne er afsendt fra vores lager. Er der en del-levering på din ordre, vil pengene først blive trukket, når den sidste del af ordren er sendt.

  • Hvilke leveringsomkostninger er der?

    Vælg selv afhentning  i GLS PakkeShop eller Post Danmark postbutik / pakkeboks koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres ordren fragtfrit.

     

    Levering til din arbejdsplads (Post Danmark) koster 29 DKK, hvis du køber for under 300 DKK. Køber du for 300 DKK eller der over, leveres ordren fragtfrit.

     

    Levering til din privatadresse (Post Danmark) koster 39 DKK uanset købsbeløb.

  • Hvordan betaler jeg på SPORT24OUTLET.DK?

    Hos SPORT24OUTLET.DK kan du betale med:

     

    MobilePay

    Dankort / VISA Dankort

    Visa-Electron

    VISA

    MasterCard

    MasterCard-Debet 

    American Express

    JCB

     

    Gennem samarbejde med NETS, der tidligere hed PBS, sikrer vi dig et trygt og sikkert køb.

     

    Alle transaktioner er gebyrfrie! Der trækkes ikke betalingsgebyr for betaling med kort over nettet.

     

    Alle priser på siden er inklusiv moms (25%).

  • Jeg har hverken MobilePay eller kreditkort, kan jeg handle alligevel?

    Du kan desværre ikke handle på shoppen uden MobilePay eller kreditkort.

  • Hvordan er det med sikkerheden på nettet?

    sport24outlet.dk er en E-mærket certificeret butik. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre. Det er kun PBS/NETZ der kan læse disse data. 

     

    Læs eventuelt mere om dette ved at klikke på E-mærket øverst på forsiden og/eller på Forbrugerrådets hjemmeside fbr.dk og/eller på Forbrugerombudsmandens hjemmeside net-tjek.dk.

  • Hvad gør jeg, hvis der opstår tekniske problemer på webshoppen?

    Hvis du, mod forventning, skulle opleve tekniske problemer på webshoppen, er du meget velkommen til at kontakte os på kundeservice@sport24outlet.dk.

RETURNERING

  • Kan jeg returnere til en fysisk butik?

    SPORT 24 OUTLET giver dig altid 30 dages fuld returret. Både i butik og på vores webshop.


    Ja, du kan altid returnere dine onlinekøb gratis i alle vores fysiske butikker (husk blot at medbringe kvittering / faktura). Vi bytter med et smil eller betaler pengene tilbage til dig. Se oversigt over vores butikker her.

    Bemærk: Du kan også returnere dine onlinekøb gratis i vores SPORT 24 butikker. Se oversigt her.

     

    Varen, du sender retur, skal overholde følgende regler:
    Varen sendes tilbage i original emballage (skotøjsæsker må ikke benyttes som forsendelsesemballage, men skal sendes med retur). Varen eller emballagen må ikke være beskadiget, og mærker og mærkater skal være intakte.

  • Hvordan returnerer jeg til webshoppen?

    SPORT 24 OUTLET giver dig altid 30 dages fuld returret. Både i butik og på vores webshop.

     

    Bor du ikke nær en butik, har vi gjort det nemt for dig, at returnere til webshoppen. Der er vedlagt en returlabel i pakken sammen med dit køb.

    Vælger du at bruge returlabelen, betaler du kun 29 DKK for at sende din pakke tilbage til os. De 29 DKK bliver automatisk modregnet de penge, du skal have retur.

    Udfyld venligst returformularen, som du ligeledes har modtaget i pakken sammen med dit køb, og send den til os sammen med returvaren.

    Bemærk: Anvender du anden returlabel fra posthuset koster returforsendelsen min. 80 DKK. I så fald skal pakken sendes til

    SPORT24OUTLET.DK – Web-Retur
    Eksportvej 1
    8653 Them

    Visse varer kan i kraft af deres størrelse ikke returneres med normal post. Dette gælder for eksempel bordtennisborde. Udgiften for returnering af et bordtennisbord med Danske Fragtmænd forventes at beløbe sig til ca. 400 DKK, afhængig af hvor i landet du bor.

    Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

  • Jeg har mistet min returlabel - hvad gør jeg?

    Har du mistet din returlabel, så klik her.

  • Jeg har mistet min returformular - hvad gør jeg?

    Har du mistet din returformular, så klik her.

  • Jeg har handlet i en fysisk butik, men ønsker at returnere til webshoppen - hvad gør jeg?

    Har du købt en vare i en af vores fysiske butikker, og ønsker at returnere den til webshoppen, så klik her.

  • Hvordan reklamerer jeg over en vare?

    Ved fejl ved leverance bedes du kontakte kundeservice pr. mail via kundeservice@sport24outlet.dk eller på telefonnr. 30 21 38 60.

     

    Ved fejl eller mangler på en vare kan du enten gå i en af vores fysiske butikker eller kontakte kundeservice pr. mail via kundeservice@sport24outlet.dk eller på telefonnr. 30 21 38 60, så vi kan sende dig en gratis returlabel.

     

    Dokumentation
    Det letter ekspeditionen af din returvare, såfremt du vedlægger en udfyldt returformular, med en kort beskrivelse af, hvad der er glat med varen. Vedlæg eventuelt en kopi af fakturaen, som du modtog sammen med varen. 

  • Jeg har fået leveret en forkert vare, hvad gør jeg så?

    Vi beklager meget, hvis vi er kommet til at sende dig en forkert vare, eller hvis der mangler en del af din ordre. I så fald beder vi dig kontakte kundeservice (husk at have dit ordrenummer klar), og vi vil selvfølgelig undersøge sagen snarest.

     

    Hvis vi har sendt noget forkert, bedes du kontakte os, så vi kan sende dig en returlabel.

  • Hvordan får jeg mine penge tilbage, hvis jeg har fortrudt købet?

    Hvis du har fortrudt købet, kan du selvfølgelig få dine penge tilbage. Hos SPORT24OUTLET.DK har du 30 dages fuld returret, regnet fra den dato du har modtaget dine varer.

    Du kan enten

     

    RETURNERE TIL EN FYSISK BUTIK

    Du kan altid returnere dine onlinekøb gratis i alle vores SPORT 24 OUTLET butikker (husk blot at medbringe fakturaen, som du modtog i pakken sammen med din ordre). Vi bytter med et smil eller betaler pengene tilbage til dig. Se oversigt over vores butikker her.

     

    RETURNERE TIL WEBSHOPPEN

    Du kan naturligvis også returnere dine varer til webshoppen. Læs hvordan under spørgsmålet "Hvordan returnerer jeg til webshoppen" ovenfor. 

     

    Så snart vi har modtage din returvare og kontrolleret den, refunderer vi beløbet til det kort, som du benyttede ved købet (med mindre du udtrykkeligt har angivet noget andet), og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde købet.

     

    Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

     

    Hvis din ordre er betalt med Dankort, tager det typisk 1 – 3 hverdage, fra vi har refunderet pengene til dig, til de går ind på din konto. Ved andre korttyper (bl.a. MasterCard) kan det tage op til 30 dage. 

     

    Bemærk: Det er ikke muligt at få pengene udbetalt for varer, der er  betalt med gavekort eller tilgodebevis.

  • Hvordan kan jeg komme i kontakt med jer?

    Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon (+45) 30 21 38 60. Vi sidder klar ved telefonerne mandag - fredag fra kl. 8 - 16. 

     

    Du er ligeledes altid velkommen til at skrive til os på mail-adressen  kundeservice@sport24outlet.dk.

NYHEDSBREVE

  • Hvordan tilmelder jeg nyhedsbreve?

    Det gør du ved at klikke på linket NYHEDSBREV FRA SPORT 24 OUTLET på forsiden af shoppen, eller ved at klikke på linket her

  • Hvordan afmelder jeg nyhedsbreve?

    Det kan du bl.a. gøre ved at klikke på linket her.

     

    Du kan også klikke på linket AFMELD NYHEDSBREV nederst i et nyhedsbrev. 

SIKKERHED

  • Hvordan er det med sikkerheden på nettet?

    SPORT24OUTLET.DK er en E-mærket certificeret butik. Alle informationer er krypterede og kan på INGEN måde læses af andre. 

     

    Læs eventuelt mere om dette ved at klikke på E-mærket øverst på forsiden, eller find flere relevante informationer på Forbrugerrådets hjemmeside fbr.dk eller på Forbrugerombudsmandens hjemmeside net-tjek.dk.

KLAGEINSTANSER

  • Ønsker du at klage?

    Hvis du vil klage over dit køb, bedes du i første omgang rette henvendelse til kundeservice på telefonnr. 30 21 38 0 eller via e-mail til kundeservice@sport24outlet.dk.

    I fald det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt, se www.kfst.dk.

     

    Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning 
    Carl Jacobsens Vej 35 
    2500 Valby

    Du kan også klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

     

    EU-Kommissionen online klageportal (ODR) kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her

ØVRIGE SPØRGSMÅL OG SVAR

  • Har I et katalog?

    Nej, vi har ingen kataloger, men der bliver hver uge indrykket en helsides annonce i de lokale ugeaviser, hvor SPORT 24 OUTLET-butikkerne ligger. Tilbuddene gælder ikke for sport24outlet.dk.

  • Farver

    Vi er meget omhyggelig med at tage farvetro fotos af alle produkterne i vores shop, men vi kan ikke garantere, at farverne, du ser på din skærm, er nøjagtigt de farver, som varerne har, da farvegengivelsen afhænger af indstillingerne på din computer.

  • Force majeure

    I tilfælde af force majeure bortfalder SPORT24OUTLET.DK's forpligtelser, og er force majeure perioden længere end to måneder, har både du som kunde og SPORT24OUTLET.DK ret til at ophæve aftalen uden pligt til at betale erstatning.

     

    Med force majeure menes blandt andet strejker, sygdom hos medarbejdere, transportforstyrrelser, import- / eksportforbud, uanset om dette forekommer hos os eller vores (under-)leverandører.

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER

  • Hvilke informationer kan jeg hente om virksomheden SPORT24OUTLET.DK?

    □      SPORT 24 A/S

    □      CVR nr. 33506813

    □      Virksomhedsejer: Henrik Bruun

    □      Stagehøjvej 22, 8600 Silkeborg

    □      E-mail: kundeservice@sport24outlet.dk

    □      Telefonnummer: (+45) 30 21 30 00

    □      Etableringsår: 2011

KONTAKT KUNDESERVICE

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med en kundeservicemedarbejer hos SPORT24OUTLET.DK?

    Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på e-mail: kundeservice@sport24outlet.dk eller telefon nr. (+45) 30 21 38 60. Kundeservice er åben alle ugens hverdage fra kl. 8 - 16.

     

    Vi besvarer mails indenfor 24 timer på hverdage. SPORT24OUTLET.DK er en e-mærket netbutik. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-handelsfondens forbruger hotline.

  • Kan jeg sende en forespørgsel på en vare?

    Du kan altid sende os en forespørgsel via kundeservice@sport24outlet.dk eller ringe til os på telefon nr. (+45) 30 21 38 60.

ÅBNINGSTIDER

  • Hvornår har jeres kundeservice åbent?

    Kundeservice er åben mandag - fredag fra kl. 8 - 16.

  • (Udfyldes kun hvis din forespørgsel omhandler et konkret produkt på webshoppen)

* Skal udfyldes

Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål i vores Ofte Stillede Spørgsmål, er du

 

velkommen til at kontakte os telefonisk på       (+45) 30 21 38 60.

OM BRUG AF COOKIES

Hjemmesiden bruger Cookies.
Cookies er nødvendige for at få hjemmensiden til at fungere. De er helt uskadelige og standard på de fleste webshops i dag.
Cookies på denne hjemmeside anvendes primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om cookies, og hvordan du sletter dem, klik venligst på Læs mere om Cookies.